Belangrijke dag - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu Belangrijke dag - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

Belangrijke dag

Blijf op de hoogte en volg Maaike

15 Oktober 2012 | Duitsland, Hamburg

Ik zit op het moment met buikkramp op de bank, een kop thee en een banaan erbij. Het gezellige etentje met collega's gisteren is uitgelopen op een slechte nacht slaap en een vermoeiende dag, want buikkramp. Mijn heerlijke pindasaus was iets meer dan mijn maag aan kon. Bah!
En dat nog wel vandaag, de dag vòòr morgen.

Morgen vertrek ik weer naar het schip. AIDA Bella deze keer en we vliegen op Mallorca! Dat is dus een vooruitzicht van temperaturen rond de 20 graden. Oke, het is vrij ongunstig dat ik me nu zo voel voordat ik aan boord ga, maar dat is niet de hoofdreden dat het slechte timing is.
Morgen ga ik namelijk auditie doen. Auditie doen voor de musical Tarzan, in Hamburg!
Ik heb al een fitnesstest gedaan en voor morgen staan er dans, zang, spel en vliegen op het programma! Ik heb er natuurlijk reuze zin in! Het zorgt wel voor veel zenuwen natuurlijk, temeer omdat ik na de auditie direct door moet naar het oppikpunt om naar het vliegveld gebracht te worden. Maar dat laatste komt goed. Voor de auditie heb ik vlijtig de scènes en liedjes geleerd. Deze keer is het uiteraard in het Duits en dat is best lastig!

Nu hou ik me dus rustig en dan voel ik me morgen fris als een aapje (eeehhh, hoentje)!

  • 15 Oktober 2012 - 22:08

    Mama:

    Lief aapje/hoentje,

    Het gaat je vast lukken. In Den Haag waren zo enthousiast en in Hamburg zijn ze vast laaiend enthousiast. Ik geloof erin. Nu jij nog.

    Dikke kus

  • 15 Oktober 2012 - 22:08

    Anoek:

    Nou aapje dat gaat vast helemaal goed komen! Kruip maar lekker onder de wol, goed slapen en dan er morgen tegenaan! Heeeeeel veel succes! Ik denk aan je !
    Dikke knuffel je zusterzusje :)

  • 15 Oktober 2012 - 23:29

    Frans & Jolanda:

    Hey Maaike!

    Heel veel succes morgen!!!! En ook op de boot natuurlijk.

    Liefs,

  • 16 Oktober 2012 - 08:09

    Akke En Tjerk:

    Je kunt het, ga daar vandaag maar van uit.
    Veel succes en daarna een goede vaart en komt gezond weer terug

  • 16 Oktober 2012 - 10:31

    Lisa:

    Nichtje!
    Heel veel toitoitoi! Ik zal voor je duimen en aan je denken!
    Zet hem op, je kunt het!
    Overigens heel veel beterschap en veel plezier op de boot!

    Dikke kus

  • 16 Oktober 2012 - 19:07

    Opa:

    Wij wensen jou natuurlijk veel succes toe en een goed en snel herstel van het pindasauspijntje.
    Natuurlijk hopen wij ook dat je mag meedoen met de Duitse Tarzan, aan je talent en inzet zal het niet liggen.

    Een flinke pakkerd van ons.

    Opa

  • 18 Oktober 2012 - 17:42

    Geerke Muijs:

    Hoi Maaike,

    Je auditite is achter de buik, eh rug. Hoe is het gegaan, heb je daar een goed gevoel over? Of had je nog te veel last van je darmperikelen dat je tijdens het vliegen de verkeerde spieren ontspande ;-) Nee hoor, ik heb er alle vertrouwen in dat het goed is gegaan en wij binnenkort naar Hamburg moeten om je weer in Tarzan te kunnen zien.

    Ik/wij wacht/en met spanning af, Geerke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maaike

Solo zangeres op een cruiseschip. Elke avond een andere show van 30 min. Soms met 8 dansers, soms alleen de 6 zangers. Een wereldbaan! www.maaikebrussel.nl

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 385
Totaal aantal bezoekers 82842

Voorgaande reizen:

24 September 2012 - 28 Januari 2013

Zingen op AIDA Bella

30 April 2012 - 10 September 2012

AIDA Sol - Noord-Europa

03 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Thailand-avontuur & China vakantie

14 Mei 2011 - 03 September 2011

AIDA Blu in Noord-Europa

11 Oktober 2010 - 17 Februari 2011

Aida Diva in Dubai

27 April 2010 - 13 Augustus 2010

Aida Diva cruise (Middellandse zee)

12 Oktober 2009 - 06 Maart 2010

AIDA Bella Cruise

Landen bezocht: