Brrrr! - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu Brrrr! - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

Brrrr!

Door: Maaike op cruise!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

19 Februari 2011 | Nederland, Mijdrecht

Ik ben weer thuis. En jemineetje! Wat is het hier koud! Daar ben ik even niet meer aan gewend hoor, temperaturen rond het vriespunt. Brrrr!
Het was wel een warm welkom. Dat dan weer wel :). Mama zou me op komen halen van Schiphol. Terwijl ik bij de bagageband sta bel ik mama om te zeggen dat ik eraan kom. Ook bel ik papa om te zeggen dat ik geland ben en ik wens hem een goede dag op zijn werk. Anoekje belt me ook nog en belooft me 's avonds nog even langer te bellen. Dan kom ik door de schuifdeuren, en wie staan daar? Mama EN papa!! Leuke verrassing!
We hebben lekker de hele middag met zn drietjes en 's avonds gaan we met z'n drieën uit eten bij Rendez-Vous.
Na het eten komen we thuis, ik loop de woonkamer in, hoor wat in de keuken en.... TADAAA! Anoek en Björn hebben zich in de keuken verstopt. Wat een verrassing! Ik schrik zo en ben zo blij dat ik ervan moet huilen. Echt heel erg lief dat ze gekomen zijn, want Anoek moet de volgende ochtend gewoon heel vroeg werken.
Nu ga ik genieten van 2 maanden niets doen, behalve allerlei sociale afspraken waar ik heel veel zin in heb.

Mochten jullie nog nieuwsgierig zijn naar wat ik gedaan heb aan boord, heb ik hier nog twee links:

Tot over 2 maanden!

• 19 Februari 2011 - 12:15

Marsha:

Welkom thuis!!
    Ben benieuwd wat je na die twee maanden gaat doen. Hoop dat je weer in de Nederlandse theaters te vinden zal zijn. (Of misschien bij een show van MP als Irene Mary speelt.. ?!)

Geniet maar lekker van je twee maanden vrij!

Grxx

• 28 Februari 2011 - 11:56

Geerke En Leo:

Hoi Maaike,

en, ben je al een beetje aan het koude en natte Nederlandse weer gewend? De komende 2 maanden zullen omvliegen. Dan gaan we weer meegenieten van je voorlopig laatste reis in de nooderlijke zeeen. Dat zal wel wennen zijn na al die "zomerse" boottochten! Groet,
    Leo en Geerke

• 08 Maart 2011 - 12:02

Josefien:

Hoi Maaike,
    Ik zat een beetje te googlen en kwam op jouw blog uit en die heb ik met veel plezier gelezen. Ik heb zelf namelijk net een contract aangeboden gekregen bij Seelive, en wil dat eigenlijk wel heel graag gaan doen. Goed om dan even wat verhalen van iemand te lezen die het al heeft gedaan.
    Groetjes,
    Josefien