Ik neem mee.... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu Ik neem mee.... - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

Ik neem mee....

Door: Maaike op cruise!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Oktober 2010 | Nederland, Mijdrecht

Ik ga op reis en ik neem mee... :
Een heleboel mooie herinneringen aan een fantastische vakantie!
Een jetlag.
Een koffer vol met winter- èn zomerkleren.
Een hart vol met liefde.
Een hoofd met minder nieuwe muziek dan zou moeten...
Al met al komt het er op neer dat ik er eigenlijk nog niet zo klaar voor ben om te vertrekken. Tenminste, wel klaar maar niet zo voorbereid. Wat niet geeft. Op zich.
Alleen krijg ik het nu ineens op mn heupen. Minder dan een week voordat ik ga. Hartstikke handig. Hartstikke fijn en ontspannen ook...
Dus ga ik toch nog maar wat liedjes leren, terwijl ik vakantie-kleren was en weer in mijn koffer stop. Terwijl ik nog wat cadeautjes koop omdat ik er niet ben met kerstmis. Terwijl ik een nieuwe laptop koop. Terwijl ik met vrienden afspreek. Terwijl ik tijd met familie doorbreng. Terwijl ik met mijn vriendje bel.
Hmmm... ik geloof dat het deze keer dan maar wat minder voorbereid zal zijn. Wat maakt het ook uit! I'm feeling good :)

  • 04 Oktober 2010 - 21:53

    Lisa:

    Wat een lekkere chaoot ben je toch ook:)!
    Heel herkenbaar!
    Ben wel jaloers hoor!
    Zoveel van de wereld zien:o
    Ik wens je veel plezier lieg nichtje!!

    Kusje

  • 05 Oktober 2010 - 20:29

    Anoek:

    Oh zusje, lekker toch :) Kan jou het schelen, jij pikt het toch zo op! Dus geniet nog maar even lekker van alle dingen die je straks op de boot niet hebt, dat komt toch allemaal wel goed!
    Fijn dat we elkaar nog even zien van het weekend! Je bent lief!
    Kus

  • 06 Oktober 2010 - 17:05

    O&O:

    Wij verheugen ons nu al op je foto's en reisverslagen.
    Je zal er echt wel weer helemaal voor gaan(jou kennende).
    dikke kus van ons!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mijdrecht

Aida Diva in Dubai

Deel 1 van mijn tweede contract.

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2011

Brrrr!

09 Februari 2011

Nog 1 week

29 Januari 2011

Hoesten en proesten

11 Januari 2011

Logboek

28 December 2010

Taxi horror
Maaike

Solo zangeres op een cruiseschip. Elke avond een andere show van 30 min. Soms met 8 dansers, soms alleen de 6 zangers. Een wereldbaan! www.maaikebrussel.nl

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 82872

Voorgaande reizen:

24 September 2012 - 28 Januari 2013

Zingen op AIDA Bella

30 April 2012 - 10 September 2012

AIDA Sol - Noord-Europa

03 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Thailand-avontuur & China vakantie

14 Mei 2011 - 03 September 2011

AIDA Blu in Noord-Europa

11 Oktober 2010 - 17 Februari 2011

Aida Diva in Dubai

27 April 2010 - 13 Augustus 2010

Aida Diva cruise (Middellandse zee)

12 Oktober 2009 - 06 Maart 2010

AIDA Bella Cruise

Landen bezocht: