Hamburg - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu Hamburg - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

Hamburg

Door: Maaike op cruise!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

18 Oktober 2010 | Duitsland, Hamburg

Een kleine update:

Ik ben nu een week in Hamburg.
Ik heb nu 6 dagen gerepteerd.
Ik heb 3 nieuwe mensen in mijn groep.
Ze zijn leuk en heten Sabine, Janet en Darryll.
De andere twee zijn 'gouwe-ouwe' Ramon en Mark.
Ik heb het betrekkelijk rustig omdat we zijn begonnen met 2 shows die ik al ken.
Ik woon in een huis van een man die ik niet ken, noch ooit gezien heb.
Ik weet dat dit vreemd is, maar ben via mijn werkgever aan zijn adres gekomen, dus vertrouw het maar.
Ik vind het een leuk appartementje en heb het tot nu toe nog voor mezelf omdat hij 2 weken op vakantie is.
Ik had vandaag mijn eerste vrije dag.
Ik heb daar natuuuuurlijk een deel van in de stad doorgebracht.
Ik heb natuuuuuurlijk weer wat gekocht.
Maar, niet alleen voor mezelf.
Ik zal jullie gauw weer een update geven als ik weer wat te melden heb.

  • 19 Oktober 2010 - 07:28

    Anoek:

    Hey zusje,

    Het weer is hier echt om te huilen..regenregenregenregen...:( Maar, mama komt wel zo! Dus dat is wel heel gezellig! Jij gaat zo weer repeteren denk ik..veel succes zusje! We bellen, mailen, chatten gauw weer! Dikke knuf van mij

  • 19 Oktober 2010 - 21:58

    Marsha:

    Veel plezier in je nieuwe optrekje!! Ik ga je verhalen weer met plezier lezen. Ik wacht al op de volgende ;-)

    Grxx

  • 21 Oktober 2010 - 19:29

    Frans & Jolanda:

    Hey Maaike,

    Even laten weten dat wij jouw verslagen ook volgen! Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen van de nieuwe cruise.

    Groetjes!

    PS: het was heel gezellig in Mijdrecht afgelopen zondag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hamburg

Aida Diva in Dubai

Deel 1 van mijn tweede contract.

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2011

Brrrr!

09 Februari 2011

Nog 1 week

29 Januari 2011

Hoesten en proesten

11 Januari 2011

Logboek

28 December 2010

Taxi horror
Maaike

Solo zangeres op een cruiseschip. Elke avond een andere show van 30 min. Soms met 8 dansers, soms alleen de 6 zangers. Een wereldbaan! www.maaikebrussel.nl

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 82873

Voorgaande reizen:

24 September 2012 - 28 Januari 2013

Zingen op AIDA Bella

30 April 2012 - 10 September 2012

AIDA Sol - Noord-Europa

03 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Thailand-avontuur & China vakantie

14 Mei 2011 - 03 September 2011

AIDA Blu in Noord-Europa

11 Oktober 2010 - 17 Februari 2011

Aida Diva in Dubai

27 April 2010 - 13 Augustus 2010

Aida Diva cruise (Middellandse zee)

12 Oktober 2009 - 06 Maart 2010

AIDA Bella Cruise

Landen bezocht: