Voor- en nadelen - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu Voor- en nadelen - Reisverslag uit Hamburg, Duitsland van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

Voor- en nadelen

Door: Maaike op cruise!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

29 Oktober 2010 | Duitsland, Hamburg

De nadelen van niet door zijn voor Wicked:
- Ik heb nog geen zekerheid op een baan (en dus inkomen).
- Ik heb geld uitgegeven voor een vliegticket voor deze auditie. Zondegeld!
- Ik sta niet in Wicked...

De VOORdelen van niet door zijn voor Wicked:
- Ik was 2 dagen in Nederland.
- Doordat ik niet door was was ik 1 daarvan vrij!
- Ik heb mijn papa,mama en zusje weer even gezien!
- Ik heb heerlijk thuis gegeten.
- Ik heb een reuze gezellige avond gehad thuis.
- Ik ben nog beschikbaar voor al die andere geweldige dingen die er nog gaan komen!

Nu ben ik weer terug in Hamburg. Ik geniet nu extra van deze baan. Realiseer me nu meer hoe ik bof met deze baan.
Het heeft me al zoveel gebracht! Onder andere een heel lief vriendje...
Ik mag zoveel verschillende dingen doen en zijn! Ik ontwikkel zoveel verschillende kanten van mezelf. En daar komt dan nog bij dat ik wat van de wereld zie.
Hoe goed kan je het hebben :)

  • 29 Oktober 2010 - 19:15

    Marsha:

    Lieve Maaike,
    Wat jammer dat je niet in Wicked mag spelen. Er komt heus wel snel iets anders op je pad!! Geniet nu maar van je huidige baan!
    Dikke kus,
    Marsha

  • 29 Oktober 2010 - 21:33

    Frans & Jolanda:

    Jammer, maar niet geschoten is altijd mis!

    Lekker bootje varen de komende maanden, daarna komt er wel weer wat anders langs hoor!

    Volgende keer meer geluk!


  • 30 Oktober 2010 - 12:22

    Wilma Brussel:

    Ha lieverd,

    wat een pech!!!
    Hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt!
    Geniet maar lekker van al die voordelen; zijn vreselijk belangrijk.

    dikke kus,
    Wilma

  • 30 Oktober 2010 - 15:32

    Mama:

    Weinig nadelen gelezen en veeeeel voordelen. Gelukkig maar. Jouw tijd komt nog wel. Eerst weer mooie shows en een mooi soloprogramma neerzetten! En ik ga dat meemaken. Wat duurt wachten lang. Maar eerst nog een weekend naar Hamburg. Kijken we naar uit.
    Kus mama

  • 01 November 2010 - 18:48

    Anoek:

    Hey lief zusje..Jaa..dat zijn helaas de niet leuke dingen van jou vak..maar wel goed om te horen dat je wel weer meer blij bent met je huidige baan :)
    En ik vond het natuurlijk helemaal een VOOOOOORdeel dat ik je even kon zien, hihi want dat was heeel gezellig en fijn.
    Dikke kus voor jou

  • 02 November 2010 - 19:41

    Joke:

    Hoi Maaike,
    Wat balen dat je niet door bent, maar ik vind dat je er goed mee omgaat.....het moest gewoon zo zijn omdat er nóg veel interessantere en mooiere uitdagingen bestaan! Geniet van het nu xx

  • 02 November 2010 - 19:42

    Joke:

    O ja, wat een geweldige foto's!

  • 04 November 2010 - 08:48

    Jolanda En Hans:

    Grote langeafstandknuffel van ons.
    Geniet van wat er wel is, een mooie les!

    Toi Toi Toi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Hamburg

Aida Diva in Dubai

Deel 1 van mijn tweede contract.

Recente Reisverslagen:

19 Februari 2011

Brrrr!

09 Februari 2011

Nog 1 week

29 Januari 2011

Hoesten en proesten

11 Januari 2011

Logboek

28 December 2010

Taxi horror
Maaike

Solo zangeres op een cruiseschip. Elke avond een andere show van 30 min. Soms met 8 dansers, soms alleen de 6 zangers. Een wereldbaan! www.maaikebrussel.nl

Actief sinds 22 Sept. 2009
Verslag gelezen: 489
Totaal aantal bezoekers 82868

Voorgaande reizen:

24 September 2012 - 28 Januari 2013

Zingen op AIDA Bella

30 April 2012 - 10 September 2012

AIDA Sol - Noord-Europa

03 Februari 2012 - 27 Maart 2012

Thailand-avontuur & China vakantie

14 Mei 2011 - 03 September 2011

AIDA Blu in Noord-Europa

11 Oktober 2010 - 17 Februari 2011

Aida Diva in Dubai

27 April 2010 - 13 Augustus 2010

Aida Diva cruise (Middellandse zee)

12 Oktober 2009 - 06 Maart 2010

AIDA Bella Cruise

Landen bezocht: