I survived! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu I survived! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Maaike Brussel - WaarBenJij.nu

I survived!

Door: Maaike op cruise!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

26 November 2010 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het is weer zover, de eerste week zit erop. En zoals altijd leef ik nog. Gelukkig... Maar het valt wel weer altijd tegen. Het is echt hard werken, lange dagen maken, lang concentreren, veel zenuwen.
Het begon al goed, toen we (aangekomen in Dubai) wat moeilijkheden hadden het land in te komen omdat we niet wisten in welk hotel we zouden slapen. 'No adress, no Dubai' was zijn vriendelijke reactie. Na vriendelijk te blijven en vol te houden dat ik het toch echt niet wist mocht ik dan toch door. Gelukkig maar...
Bij de contactpersoon aangekomen bleek dat alle zangers meteen aan boord ging, behalve ik. Ik bleef bij de muzikaal leider en de choreograaf en ging in een hotel. Heel vreemd. Daar kwam ik aan midden in de nacht (3 uur). Nog even wat te eten kopen, eten en dan slapen. Maar 2 uurtjes slaap en dan naar het schip. Pffff, moe! En dan begint het pas echt. Inchecken, vriendje hallo zeggen (heel belangrijk), fitting, zangrepetitie, staging, doorloop, soundcheck, generale en dan show. En dat dag in dag uit + nog allerlei trainingen en drills.
Nu is de eerste week voorbij en wordt het rustiger. Zodat we tijd hebben voor feestjes en gezellige avonden, uitstapjes, sport, sightseeing, dat soort dingen :).
En over 3 weken komt mijn mama al op bezoek. Joepie!

• 26 November 2010 - 11:22

Anoek:

Jaaa zusje, het valt niet altijd mee! Maar nu beginnen de Good times...:) Dus nu gaan we weer foto's zien van zon, van zee, van een blije maaike, van een zingende maaike, van maaike met peter, van maaike having fun!!! hihi. Heel veel plezier zusje en ik vond het superfijn je even te zien en spreken gister!! Jeeeej :) EN ik ben niet gebeld vandaag dus....een dagje vrij!

Knuf

• 26 November 2010 - 16:59

Mama:

Hoera, het eerste drukke weekje zit erop. Dus nu vooral genieten. Van je vriendje, van het weer, van het applaus, van je medezangers, van de boot, van het eten ...... toch! Afijn, van alles dus.
    Kus mama

• 28 November 2010 - 04:36

Wilma :

Yes, de kop is er af!!
    Vanaf nu weer volop genieten. Maar vooral van Peter! Heerlijk dat jullie samen kunnen zijn!

Dikke kus,
    Wilma